Beslutsångest.. ;Oo

Har beslutsångest, vilken stigbygel ska jag köpa??:O
Snyggt med lite bling-bling;)
Har nog aldrig sett ngn ha dom?
Så jävla snygga är dom..
Lite najs med sitt namn på sidan;)
Med så jävla snygga, och dom sticker ut lite ifrån mängden? röda isf, har redan "ljus blå" elr titan..
Lika dant med benskydden, vilka ska jag köpa??





Har redan ett par i bruna, ska jag ha ett par vita??
Lite udda, ingen har dom typ(bruna isf)
Vist är dom snygga?!! Omg älskar dom! Fast mamma och pappa tycker dom är för dyra:O

Kommentarer
Postat av: Moa

Tycker du ska köpa prestigen men Sverige flaggan, dom är fett snygga:D



Sen så tycker jag du ska köpa prestige benskydden:D

2010-04-09 @ 09:56:14
Postat av: ellen

lättt bling bling stigbyglarna ;D

2010-04-09 @ 12:24:32
Postat av: ewe:)

Du ska bara ha och ha du gumman<3<3

2010-04-15 @ 10:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0