Söndag

Red först ut Metaxa med inspänningstyglar bara en liten runda och klättrade henne lite i vår backe.
Sen red jag ut Talent en runda på lite mer än en timme, hennes sår på benet har blivit mycket bättre, efter jag hade ridit henne så va det bara svullet där själva såret va, så det va bra;)
Imorgon så ska vi köra och löshoppa Davve, det gillas! Bilder kommer garanterat, och jag kommer filma med men det kommer nog ta lite tid innan jag lägger upp dom då jag nte kan redigera från mamma och pappas data, in bara dampar och hänger sig hela tiden så den ska in på lagning:(
Jag älskar dej killen!♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin bild!

2010-08-16 @ 15:53:16
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0