Svar på frågestund 1 :)

1:
Svar: Oj, det vet jag inte;p hahahxP
2:
Svar: Ja de har jag! Jag va det väldigt mycket innan jag fick lilla Rosita och innan jag började träna för Mimmie men jag har varigt det efter det också.
Det beror nog på att jag har haft väldigt oärliga små b-ponnys!
När jag va liten så trillade jag nog av 2-2½ av 3 gånger jag hoppade;s Dom b-ponnys jag hade gjorde nog allt för att få av mig xD
Sköt ut bogen innan varje hinder, bjöd på hinderna sen tvär stanna precis innan dom skulle hoppa osv. men jag har lärt mig MYCKET av det!:)
3:
Svar: Privat.
4:
Svar: Måste jag verkligen visa det?xP Menmen..
Nedsläppt..
Uppsatt..
5:
Svar: Dagstorp, Gärds och Fälkestad är nog dom bästa:) Men det finns många till, orkar bara inte rabbla upp alla;p
6:
Svar: Jo visst kan jag det, men gör inte det nu, skriver i ett separat inlägg:)
7:
Svar: Jo visst kan jag det, men gör inte det nu, skriver i ett separat inlägg:)
8:
Svar:
Fråga 1:
DkR - Jag har aldrig lyckats
Fråga 2:
Det vet jag inte, men lyssnarväldigt mycket på denna låten nu:)
DkR ft. Miller - Har du glömt?
Fråga 3:
Helt ärligt så har jag ingen i nu läget..
Men jag älskar alla mina vänner mer eller mindre<3
Men särskilt två stycken, dom lämnar en aldrig och finns alltid där för en om man behöver dom.
Man kan prata om allt med dom och dom säger det ALDRIG till någon!
Dom två underbaraste personerna på denna jord, det kommer aldrig finnas någon om dom!(L)
Jag älskar er tjejer!

Fråga 4: Ja, det har jag. Jag heter "justafeelingbby"



Ni kan fortfarande ställa frågor!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0